sobota 12. januára 2013

V skratke...

Zhrnúť náš viac ako 4 ročný vzťah a zážitky s Teddynkom je takmer nemožné, preto sa Vám aspoň pokúsim predstaviť seba a Teddynka.





Volám sa Martina Ambrozová a som študentka osemročného gymnázia v Brezne. Zbožňujem psíky a všetko s nimi spoločné - psie športy, ich fotenie, čítanie kníh... Mojím obrovským snom je dokázať, že aj s tvrdohlavým westíkom a v takých podmienkach ako tu žiaľ na strednom Slovensku máme, sa dá dokázať aj nemožné. Ale kedže Teddy je môj prvý psík, urobila som mnoho chýb pri jeho výchove, ktoré doteraz napravujeme. Neviem si to odpustiť, ale každý nejak začínal a človek sa učí z vlastných chýb :) Preto sa veľa učím, čítam knihy a články ktoré si často sama prekladám, pozerám videá a snažím sa zúčastňovať seminárov, či táborov. Ale internet je plný svkelých informácií, ktoré si stačí len nájsť.
Rovnako sa snažím robiť osvetu niektorým psím športom, ktorým sa s Teddym venujeme. Sú to hlavne triky, resp. dogdancing a agility. Často robíme ukážky na rôznych akciách pre útulky, školy/škôlky, domovy dôchodcov a pod. A taktiež sa tu pokúšame rozbehnúť prvý oficiálny agility klub v Banskobystrickom kraji. (Viac na: http://akbombura.tym.sk/ ). Snáď sa nám to podarí :)
Okrem iného sa venujem aj handlingu psov, čo je tiež moja záľuba a hlavne skvelá možnosť spoznávať nových ľudí a psíkov.







Teddy - west highland white terrier bez PP.

Narodil som sa 16.07.2008 na juhu Slovenska (v Kalinove pri Lúčenci).
Niesom veľmi typickým teriérom, lovecké pudy nemám, akurát ak by sa rátalo, že mačičky naháňam len preto že ich mám tak rád a rád sa s nimi pusinkujem a hrám. Ale tvrdohlavý som aj za dvoch. Keď sa zatnem nepohne so mnou ani vlastná panička, ktorá je z toho častokrát zúfalá. No našťastie posledný rok zaujala iný prístup pri mojom trénovaní, volá to vraj "pozitívna motivácia" a všetko ma učí shapingom. Veľmi sa mi to páči, aj keď je to zdĺhavejšie. Konečne ma začalo baviť cvičiť aj v prostrediach, ktoré mi pred tým robili veľký problém.

Výsledky z akcií na ktorých sme sa spolu zúčastnili.


Dogdancing:

SKÚŠKY:

- Dogfest 2011- kategória Freestyle - DISK


SÚŤAŽE:

- oficiálna súťaž dogdancingu (prvá na Slovensku) - Dogfest 2011 - 3.miesto!! :)

- neoficiálna súťaž dogdancingu - Breznianska Labka 2009 - 2.miesto

- neoficiálna súťaž dogdancingu - Breznianska Labka 2010 - 3.miesto


Agility:


Neoficiálne preteky:


- Breznianska Labka 2009 - 3.miesto
- Breznianska Labka 2010 - 4.miesto
- Šintava - Letný pohár hier 2010 - 4.miesto
- Agility tábor MKA Tatry Poprad 2011- 1.miesto zo všetkých pretekárov
- Agility tábor MKA Tatry Poprad 2011- preteky pre pokročilých/pretekárov- 1.miesto v kategórií small a 2.miesto zo všetkých zúčastnených
- Tatranské hry 2012  (kategória - pretekároy);

1. beh: zabehli sme ho s najlepším časom z kategórií small a medium, no s jedným odmietnutím. Umiestnili sme sa na 2.mieste
2. beh: zabehli sme ho znova s najlepším časom, no s jednou chybou. Taktiež sme sa v ňom umiestnili na 2.mieste
SÚČET: celkovo sme sa v kategóriách small a medium za oba behy umiestnili na 1.mieste!! 


Oficiálne preteky - Tatranské dvojskúšky - zúčastnili sme sa len ako predskokani;

1. skúška: DISK (prvý a dúfam, že aj posledný v živote = panička zabudla parkúr)
2. skúška: zabehnuté s dvomi odmietnutiami = pre taktiež hrozné vedenie paničky na parkúre


Naša webstránka: http://amazingdog.webnode.sk/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára