sobota 2. februára 2013

Heelwork - I. a II. tréning


Áno priznávam, občas mi trvá dlhšie kým sa prinútim pracovať na niečom, po čom síce túžim a je pre mňa možno istou prioritou v živote, ale je to pre mňa "nudné" a "nezáživné".
Presne medzi toto patrí heelwork - popravde, odraďuje ma to hlavne tým, že to nenaučíte psíka za jeden deň ale trvá to dlhšie. Ale skvelé je, že keď výsledok konečne dosiahnete o to viac ste naň hrdý a viac vás to teší. Preto ma tak fascinuje táto divízia v dogdancingu a je to pre mňa obrovská výzva.
S chôdzou pri nohe sme na tom asi tak, že sa dokáže k nohe priradiť (len ľavej) aj s prisadnutím, no chýba očný kontakt ktorý vyžadujem. A keďže som to nedokázala dosiahnuť, rozhodli sme sa preučiť celú chôdzu odznovu.

Tréningový denník

Tréning č.1:
Cieľ – pivot pri ľavej nohe s dotykom o nohu (target – ľavá noha)

Tréning č.2:
Cieľ – pivot pri pravej nohe s dotykom o nohu (target – pravá noha), priraďovanie k obom nohám cez pivot na targete pred nohami psovoda 


Zhrnutie všetkých chýb z videa –  čo som si všimla až na videu je, že by som si mala začať dávať väčší pozor na to, aby mal Teddy ramená zarovno s mojimi nohami; rovnako si musím dať viac záležať na správnom načasovaní odmien a odmeňovať ho len keď bude naozaj poriadne pritisknutý/pritlačený na mojej nohe;


Osobne vrelo odporúčam natáčanie tréningov, človek by nikdy nepovedal, že pri tréningu spraví toľko chýb... Ale predsa človek robí chyby, len je dôležité aby si z nich vzal ponaučenie! :) A preto som vďačná pár ľuďom ktorý ma kritizujú, pretože je lepšie byť kritizovaný ako "umelo chválený", lebo len tak sa človek posunie vpred.

A tu je video z nášho prvého a druhého tréningu (ospravedlňujem sa za zlý uhol natáčania, nevidno či Teddy má alebo nemá očný kontakt rovnako ako nevidno kedy a za čo ho odmeňujem - ale keďže som chôdzu pri nohe preúčala práve pre očný kontakt je samozrejmé že ho odmeňujem len za priradenie sa s krásnym pohľadom upretým na mňa); čiže odmeňujem: očný kontakt, dotyk/pritlačenie na nohu, prisadnutie čo najbližšie





Plán najbližšieho tréningu:
postupne odstraňovať target (zmenšovaním), pri priraďovaní sa od jednej nohy k druhej (cez pivot pre psovodom) odstrániť dotyk jeho labiek mojich nôh/chodidiel

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára