pondelok 22. apríla 2013

Pár, pre mňa veľmi dôležitých slov...

Pri čítaní článkov, rozhovorov a webstránok či blogov iných trénerov/tréneriek som si uvedomila, ako veľmi si vážim keď niekto dokáže byť sebakritický, "pochváliť sa" aj svojimi neúspechmi, ale rovnako mať nad nimi nadhľad. Neúspechy ich nezabrzdia, ani ich nijak inak nezastavia v plnení si svojich snov, možno práve naopak...

Možno pre moje aktuálne myšlienky som nejakým spôsobom narazila na práve tento citát, ktorý ma hrozne oslovil:

“Success is never final. Failure is never fatal. It’s courage that counts.”  (John Wooden)

Žiaden neúspech nás už viac nezloží, už sme si toho až príliš veľa spoločne prežili aby sme sa mali len tak vzdať...

Takže všetkým Vám prajem aby ste sa nikdy nevzdávali a aj v tých najčiernejších a najhorších chvíľach nabrali síl a odvahy a bojovali! (nielen v prípade problémov s vašim štvornohým parťákom, ale aj v súkromnom živote samozrejme) :)


                                       ...pretože on pri mne stojí aj v tých najhorších chvíľach
                                       ... a spoločnými silami sa všetko prekonáva jednoduchšie :)


Tiny & Teddy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára